KPF :4023 PENGURUSAN KURIKULUM BILIK DARJAH

BAB 10 : KEPIMPINAN KURIKULUM BILIK DARJAH


10.1 PENGENALAN

Jika auditorium menjadi tempat untuk konduktor orkestra memimpin sekumpulan pemuzik untuk memainkan lagu yang bergema dengan merdu dan harmoni maka bilik darjah pula menjadi tempat dan ruang untuk guru memimpin sekumpulan pelajar untuk menjadikan mereka insan yang cemerlang dan seimbang.
by نور هداية احمد
E-melkan IniBlogThis!Kongsi pada XKongsi ke FacebookKongsi ke Pinterest
Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama

BLOG RAKAN KAMI

  • Bab 1 :Pengenalan Pengurusan Kurikulum Bilik Darjah
  • Bab 2 : Teori Kurikulum Bilik Darjah
  • Bab 3 :Reka Bentuk Kurikulum Bilik Darjah
  • Bab 4 :Kandungan Kurikulum: Pentaksiran dan Penterjemahan Kurikulum Bilik Darjah
  • Bab 5 : Perancangan Dan Pelaksanaan Kurikulum Bilik Darjah
  • Bab 6 : Transformasi Kurikulum Kepada Unit Pengajaran dan Pembelajaran
  • Bab 7 : Media Pengajaran Dan Pembelajaran
  • Bab 8 :Buku Teks: Pentaksiran dan Aplikasi
  • Bab 9 :Analisis & Penilaian Buku Teks
  • Bab 10 :Perubahan Dan Inovasi Kurikulum
  • Bab 11 : Kepimpinan Kurikulum Bilik Darjah
  • Bab 12 :Penyelidikan dan Penilaian Kurikulum Bilik Darjah

READ MORE

  • BAB 10 :KEPIMPINAN KURIKULUM BILIK DARJAH
  • 10.1 PENGENALAN
  • 10.2 KONSEP DAN PENGERTIAN KEPIMPINAN KURIKULUM BILIK DARJAH
  • 10.3 PENGURUSAN KURIKULUM BILIK DARJAH : KEPIMPINAN GURU
  • 10.4 TAHAP KECEKAPAN KEPIMPINAN GURU
  • 10.5 KRITERIA KEPIMPINAN GURU

Cari Blog Ini

Wikipedia

Hasil carian

Jumlah Paparan Halaman

Arkib Blog

Malaysia time

Music

Study Music Academy · Mind Power

Calendar

Calendar Widget by CalendarLabs
TERIMA KASIH JUMPA LAGI ;) ..

Catatan Popular

  • 10.3 PENGURUSAN KURIKULUM BILIK DARJAH : KEPIMPINAN GURU

Laporkan Salah Guna

Halaman

  • Home
Tema Tetingkap Gambar. Dikuasakan oleh Blogger.

Contact form

Nama

E-mel *

Mesej *